Preuzimanje eOdobrenja

22. oktobar 2019. - Kategorija: Moj-eRačun

Preuzimanje eOdobrenja

Kako pravilno ispuniti eOdobrenje.

Ukoliko prvi puta preuzimate eOdobrenje, sistem će Vas upozoriti da kontaktirate tehničku podršku Servisa Moj-eRačun na mail adresu techsupport@moj-eracun.rs ili na kontakt telefon +381600995341.

Ukoliko ste već korisnik Servisa Moj-eRačun,  za prijavu koristite korisničke podatke koje posedujete za slanje eRačuna. Po potrebi mogu se izdati i novi korisnički podaci.

Primalac koji nije korisnik servisa Moj-eRačun, nakon pristanka da želi primati odobrenja  na  ovaj način od agenta dobija korisničke podatke (ukoliko ih već ne poseduje), te mu se menja rola u Servisu  iz Primalac - rola koja omogućava preuzimanje računa sa servisa, ali ne i slanje  na Pošiljalac - rola koja dozvoljava slanje dokumenta na servis .

Nakon uspešne prijave, prikazaće će Vam se dokument koji trebate ispraviti, elektronski potpisati i poslati eOdgovor.

S leve strane ekrana nalazi se forma za kreiranje izave unutar koje treba popuniti dva tražena polja.

Prvo polje s brojem dokumenta (automatski je popunjeno), nakon kojega trebate upisati iznos pretporeza koji ispravljate te vremensko razdoblje (trebate staviti datum unutar poreskog razdoblja u kom će se dokument knjižiti).

Kad su traženi podaci uneseni, potrebno je  kliknuti na taster „Potpiši izjavu i preuzmi eOdobrenje“.

Tada će se pojaviti upozorenje da se slanje eOdgovora naplaćuje. Neki pošiljaoci preuzimaju trošak odgovora na sebe te se ova poruka neće pojavljivati.